Opinie o Tanieprezenty.pl na Opineo.pl
Opinie o Tanieprezenty.pl na Opineo.pl
Zniżka na
pierwsze zakupy
Szybki wybór
na 3 kliknięcia
Wysyłka
już od 10,90 zł
Bezproblemowa
reklamacja
Wszystko na stanie,
natychmiastowa wysyłka!

FAQ

Jak zamówię dany produkt?

Najpierw znajdź produkt, który chcesz zamówić. W tym celu użyj okna wyszukiwania lub po prostu przejrzyj interesujące Cię kategorie strony. Możesz również wybrać produkt bezpośrednio z kategorii. Jeśli interesuje Cię szczegółowa specyfikacja i opis produktu (jego przeznaczenie itp.), kliknij na niego. Jeśli chcesz zamówić produkt, wybierz żądaną ilość w prawym środkowym rogu i kliknij przycisk Kup. Pojawi się informacja o dodaniu produktu do koszyka. Możesz kontynuować zakupy w ten sam sposób i dodać kolejne towary do koszyka. Jeśli nie chcesz kontynuować zakupów, po prostu kliknij wspomniany Koszyk w prawym górnym rogu. Tutaj wypełnisz pola dotyczące dostawy oznaczone gwiazdką i wybierzesz sposób transportu, płatności i ewentualnie dodasz notatkę (np. proszę o produkt w kolorze czerwonym – jeśli jest oferowany). Następnie po prostu zaznacz informację: Zgadzam się na warunki korzystania z usługi i kliknij WYŚLIJ ZAMÓWIENIE. Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami lub instrukcjami dotyczącymi sposobu zapłaty za zamówiony towar.

 

Czy produkty pochodzą z Chin?

Tak, część naszego asortymentu importujemy z Chin. Oferujemy również wiele produktów od dostawców krajowych, niemieckich i innych. W przypadku produktów z Chin zwracamy szczególną uwagę na to, aby wybrane towary w jak największym stopniu odpowiadały klientom. Do porównania mamy kilka wariantów danego produktu – różne rodzaje jakości w różnych cenach i zawsze wybieramy ten, który jest najlepszy pod względem jakości/ceny. To równanie prowadzi następnie do obopólnej satysfakcji – klienci mają produkt za dobre pieniądze, który działa, a my możemy łatwo uniknąć niezadowolenia z produktu i wszelkich reklamacji.

 

Opcje wysyłki:

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy Zásilkovna.

Koszty wysyłki są następujące:

Firma transportowa

Płatność przodem (na konto, kartą)

Płatność za pobraniem

Darmowa wysyłka powyżej

Zásilkovna                  

?? PL

??  PL*

?? PL

 

* Cena jest taka sama dla wszystkich punktów odbioru Zásilkovny  - xx PL. Listę punktów odbioru znajdziesz tutaj: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Opcje płatności:

1) Za pobraniem –za paczkę zapłacisz przy odbiorze, a to kartą lub gotówką

2) Online kartą płatniczą

 

Kiedy otrzymam paczkę?

Zásilkovna – . Przy zamówieniu towar jest gotowy do odbioru w czasie około 2-3 dni roboczych.

*Jeśli jako metodę płatności wybierzesz przelew bankowy z Twojego konta, zalecamy wysłanie potwierdzenia płatności na nasz adres e-mail xxxx, przyspieszy to przetwarzanie Twojego zamówienia. Jeśli nie wyślesz potwierdzenia, towar zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, co zwykle trwa dwa dni robocze.

 

 

Jak i gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po wysłaniu towaru z naszego magazynu i przekazaniu go przewoźnikowi wybranemu przez Ciebie podczas składania zamówienia, otrzymasz od przewoźnika wiadomość e-mail z numerem paczki. Od teraz przewoźnik będzie informować Cię o statusie paczki.

 

 

Skopiuj lub przepisz numer swojej przesyłki i wklej w odpowiednie okno wyszukiwania paczek na poniższej stronie internetowej:

1)      U Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Tutaj sprawdzisz, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka oraz przybliżony termin jej doręczenia.