10 punktow = 10 zł zniżki na pierwszy zakup
Za każdy dokonany zakup
otrzymasz punkty (zniżki) na kolejne zakupy
Zdobywasz również punkty za ocenianie zakupionych produktów
Przegląd zamówień zawsze pod ręką
- na koncie użytkownika
Aby uzyskać więcej informacji na temat programu lojalnościowego i punktow, kliknij tutaj.
Jak zamówię dany produkt?
Najpierw znajdź produkt, który chcesz zamówić. W tym celu użyj okna wyszukiwania lub po prostu przejrzyj interesujące Cię kategorie strony. Możesz również wybrać produkt bezpośrednio z kategorii. Jeśli interesuje Cię szczegółowa specyfikacja i opis produktu (jego przeznaczenie itp.), kliknij na niego. Jeśli chcesz zamówić produkt, wybierz żądaną ilość w prawym środkowym rogu i kliknij przycisk Kup. Pojawi się informacja o dodaniu produktu do koszyka. Możesz kontynuować zakupy w ten sam sposób i dodać kolejne towary do koszyka. Jeśli nie chcesz kontynuować zakupów, po prostu kliknij wspomniany Koszyk w prawym górnym rogu. Tutaj wypełnisz pola dotyczące dostawy oznaczone gwiazdką i wybierzesz sposób transportu, płatności i ewentualnie dodasz notatkę (np. proszę o produkt w kolorze czerwonym – jeśli jest oferowany). Następnie po prostu zaznacz informację: Zgadzam się na warunki korzystania z usługi i kliknij WYŚLIJ ZAMÓWIENIE. Następnie otrzymasz potwierdzenie zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami lub instrukcjami dotyczącymi sposobu zapłaty za zamówiony towar.
Czy produkty pochodzą z Chin?
Tak, część naszego asortymentu importujemy z Chin. Oferujemy również wiele produktów od dostawców krajowych, niemieckich i innych. W przypadku produktów z Chin zwracamy szczególną uwagę na to, aby wybrane towary w jak największym stopniu odpowiadały klientom. Do porównania mamy kilka wariantów danego produktu – różne rodzaje jakości w różnych cenach i zawsze wybieramy ten, który jest najlepszy pod względem jakości/ceny. To równanie prowadzi następnie do obopólnej satysfakcji – klienci mają produkt za dobre pieniądze, który działa, a my możemy łatwo uniknąć niezadowolenia z produktu i wszelkich reklamacji.
Opcje wysyłki:
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy Zásilkovna.
Koszty wysyłki są następujące:
Firma transportowa |
Płatność przodem (na konto, kartą) |
Płatność za pobraniem |
Darmowa wysyłka powyżej |
Zásilkovna |
?? PL |
?? PL* |
?? PL |
* Cena jest taka sama dla wszystkich punktów odbioru Zásilkovny - xx PL. Listę punktów odbioru znajdziesz tutaj: https://www.zasilkovna.cz/pobocky |
Opcje płatności:
1) Za pobraniem –za paczkę zapłacisz przy odbiorze, a to kartą lub gotówką
2) Online kartą płatniczą
Kiedy otrzymam paczkę?
Zásilkovna – . Przy zamówieniu towar jest gotowy do odbioru w czasie około 2-3 dni roboczych.
*Jeśli jako metodę płatności wybierzesz przelew bankowy z Twojego konta, zalecamy wysłanie potwierdzenia płatności na nasz adres e-mail xxxx, przyspieszy to przetwarzanie Twojego zamówienia. Jeśli nie wyślesz potwierdzenia, towar zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, co zwykle trwa dwa dni robocze.
Jak i gdzie mogę śledzić swoją przesyłkę?
Po wysłaniu towaru z naszego magazynu i przekazaniu go przewoźnikowi wybranemu przez Ciebie podczas składania zamówienia, otrzymasz od przewoźnika wiadomość e-mail z numerem paczki. Od teraz przewoźnik będzie informować Cię o statusie paczki.
Skopiuj lub przepisz numer swojej przesyłki i wklej w odpowiednie okno wyszukiwania paczek na poniższej stronie internetowej:
1) U Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Tutaj sprawdzisz, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka oraz przybliżony termin jej doręczenia.