10 punktow = 10 zł zniżki na pierwszy zakup
Za każdy dokonany zakup
otrzymasz punkty (zniżki) na kolejne zakupy
Zdobywasz również punkty za ocenianie zakupionych produktów
Przegląd zamówień zawsze pod ręką
- na koncie użytkownika
Aby uzyskać więcej informacji na temat programu lojalnościowego i punktow, kliknij tutaj.
Ponieważ chcemy stale ulepszać nasze produkty i usługi, w lutym 2020 r. aktywowaliśmy możliwość oceny produktów. Recenzje pochodzą bezpośrednio od Was, naszych klientów i są powiązane z zamówieniem.
Zazwyczaj w internecie istnieje możliwość oceny produktów bez ich uprzedniego zakupu, znajdziesz również recenzje, które są pisane przez sam sklep i udają recenzje klientów. Nie chcieliśmy iść tą drogą, chcemy pokazać prawdziwe recenzje, które przyniosą korzyści zarówno naszym klientom, jak i nam (potrzebujemy informacji zwrotnej, abyśmy mogli stale ulepszać produkty, które importujemy).
Chociaż nasze produkty przechodzą rygorystyczną selekcję i podwójną kontrolę jakości, zanim dotrą do Ciebie, nie możemy symulować wszystkich zastosowań i wszystkich problemów, które mogą pojawić się w związku z produktami.
PRODUKTY, KTÓRE JAKO PIERWSZE OTRZYMAŁY WYSTARCZAJĄCĄ LICZBĘ RECENZJI PO AKTYWOWANIU:
1. miejsce: Wielofunkcyjna tarka i krajalnica
2. miejsce: Dekoracyjne oświetlenie solarne
3. miejsce: Diamentowe malowanie- wieża Eiffla
Gratulujemy :)
Często zadawane pytania
Co zyskam za oceny produktów?
1. Poczucie dobrze spełnionego zadania. Świadomość, że pomożesz innym klientom w wyborze + nasz zespół uzyska informację zwrotną o oferowanych przez nas produktach.
2. Za samą ocenę otrzymasz 2 punktów, za 1 wgrane zdjęcie danego produktu otrzymasz nawet 6 punktów na kolejny zakup!
Dodałem ocenę, kiedy będzie wyświetlona?
Jeśli możliwość oceny jest już aktywna dla tego produktu (wyświetla się u produktu w momencie dodawania recenzji), zostanie wyświetlona natychmiast po przesłaniu oceny. Jeśli nie jest aktywna, pojawi się, gdy tylko produkt zbierze wystarczającą liczbę recenzji (najczęściej są to 3 recenzje).
Dlaczego czasami ocena produktu się pojawia a czasami nie?
Oceny wyświetlamy u produktów, które otrzymały już wystarczającą liczbę ocen.
Jak to działa?
1. Klient zamawia towar, kilka dni po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o ocenę produktów.
2. W e-mailu znajduje się link do naszej strony, gdzie klient dokona oceny, a jeśli jest zalogowany, otrzyma punkty za ocenę.
3. Oceny zaczną pojawiać się na dole, pod produktem a klikając na "Pokaż wszystkie oceny", otworzysz wszystkie oceny posortowane według daty ich dodania. Oceny są publikowane, razem z imieniem klienta, komentarzem lub przesłanym zdjęciem.